Како изгледа најновата светска винска карта

Уште на крајот од 2017-та година стана јасно дека винската индустрија доживува лоша година поради климата. Податоците за европското производство се значително пониски, што укажува на тоа дека глобалниот извозен пазар може да доживее турбуленции, коментира „HowMuch.net“, кој создава визуелизација на моменталната ситуација на пазарот.

Податоците се засновани на информации за извозот на вино во 2016-та година од интернет страната „World’s Top Exports“, место кое ја надгледува вредноста на стоките разменети меѓу земјите. Визуелизацијата ја прилагодува големината на секој континент според нејзиниот релативен удел на пазарот за извоз на вино. Ова е причината зошто Северна Америка се чини дека е многу помала од Европа – таа изнесува само 5% од светскиот извоз на вино во споредба со 70% од Европа.

Како што можете да видите, неколку клучни играчи доминираат на меѓународниот пазар на вино. Франција е очигледен лидер на пазарот, со 28,2% од светскиот извоз. Италија е на второ место со 19,2% и Шпанија со 9,2%. Фактот дека овие земји имаат свои посебни кујни и култури фокусирани околу виното, го објаснува ова нешто што скоро наликува на монопол.

Чиле и Австралија претставуваат петтина од извозниците на вино, со учество од 5,7% и 5,3%. Ниту една друга земја не го надминува прагот од 5%. Ова создава значителен дебаланс на пазарот сериозно контролиран од страна на Европејците.

Сепак, не треба да се потцени колку брзо винската индустрија може да се менува секоја година. Според податоците, 2017-та година беше најлошата година од 1961-ва година. Катастрофалните пожари во Напа неодамна уништија неколку винарски визби во Калифорнија.

Од позитивна гледна точка, други компании, како што се „Bright Cellars“, сега ја користат големата анализа на податоци за да создадат уникатни вкусови за своите клиенти и да им понудат домашна испорака. Сигурно е дека пазарот е под значителен притисок за промена.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *