Патрик Грабам, уметнички уредник на Декантер изминативе 14 години, беше еден од судиите на наградите за фотограф на годината за храна „Пинк Леди“ во 2020 година, во кој спаѓаат и Ерразуриз винограф на годината. Со своето 30-годишно искуство во списанието, тој гледа што прави добра фотографија и ги открива сите добитници на вино…
Писателот на вино со седиште во САД, Том Хајланд , кој придонесе за Декантер на италијанските вина, ја освои категоријата Места со неговиот зимски пејзаж на Кастиглионе Фалетто во регионот Ланге во Пиемонт.
Францускиот фотограф Патрик Десраупес ја освои категоријата Производство за неговиот имиџ на работник во Клос Сент-Патрис во Шатонеуф ду Папе.
Патрик Десраупес (Франција): Работник во Клос Сен-Патрис, Шатонеуф ду Папе
Церемонијата на доделување на наградите се одржа на Интернет за прв пат од почетокот на натпреварот во 2011 година, а победниците беа објавени на настанот во живо, вечерта на 28 април.
Познатиот храна фотограф Дејвид Лофтус беше претседател на судиите, чија комисијата е вклучен и Decanter соработник и вино писател Јоана Симон , како и претставници винарија Magui Chadwiz на Viña Errazuriz и Vitalie Taittinger на шампањ Taittinger.
Како уметнички уредник на Декантер суди за фотографија
Работите беа многу различни кога го започнав животот како слаб помлад дизајнер пред повеќе од 30 години.
Моите главни одговорности тогаш се чинеше дека правење чај, собирање на хемиско уредување на уметничкиот уредник и дизајнирање на буквите или страниците на хороскопот.
Оттогаш има многу промени во списанијата, но постојаната фотографија беше и секогаш ќе биде.
Кога организаторите на натпреварот за фотографија на храна „Пинк Леди“ од годината ме замолија да бидам судија, скокнав на шансата. Но, додека гледав во многу различни слики во секоја категорија, сфатив колку е тешко да се процени одлична фотографија. Да бидам искрен, го најдов прилично застрашувачко.
Првата работа што треба да се стори кога се суди е да се отстранат личните предности или приговори. Еднаш му доставив дизајн на насловната страница на мојот уредник кој веднаш го мразеше, иако фотографијата беше импресивна. Се чинеше дека тој не сака жолт, па кога го сменив дизајнот во портокалова, тој го сакаше тоа!
На добра фотографија му е потребна фокусна точка, без разлика дали станува збор за сончева влага од грозје, концентрирано зјапање на лозар или оддалечен шатор, во услови на магливиот предел. Прегледникот треба да се повлече на сликата.
Бојата е уште еден важен елемент; без разлика дали е живописно или покорено, може да се искористи за да се создаде расположение. На ист начин, светлината може да трансформира предмет со истакнување на фокусна точка или создавање спротивставени сенки.
Технички детали
Остро сум свесен за модерната технологија што се користи во дигиталната фотографија. Претпочитам слика која изгледа природно без многу часови пост-продукција PhotoShop применета на неа. Сепак, оваа технологија исто така може да ја подобри сликата без да биде наметлива.
Тогаш кога го надминува овој знак дека таа веќе не станува помош, туку пречка. Бојата може да се засили или да се измени до точката каде што изгледа погрешно. Одлична фотографија е слика која ве плени и ве тера да верувате во тоа.
И додека одлична камера помага, не ви треба скапа опрема за да фотографирате одлична. Победничката фотографија на Дејвид Вајман беше снимена со употреба на Хаселблад, но третата ЛМ Арчер во делот Местата беше донесена на iphone.
До крајот на нашиот процес на судење, од нас беше замолено да ги нарачаме конечните записи според референците; ми требаше близу еден час за да завршам.
Кога се вратив на задачата следното утро со свеж ум, сфатив дека иако бев среќен да разменувам околу некои записи, врвните во секоја категорија секогаш остануваа исти. Одлична фотографија се издвојува над останатите.
Моето последно внимание кога судам за фотографија е: „Можев ли да го преземам тоа?“
Гледав илјадници слики за време на моето време како уметнички уредник и научив многу работи од одлични фотографи. Но, тоа се сведува на тоа вродена способност (или среќа) да го фати одреден 1/100 та од секунда во времето што го дели голема слика од добра.
Фотографијата треба да ја раскаже целата приказна во една рамка.
Фотограф на годината на вино: трча нагоре
Он Кери (Велика Британија): Главен сомелиер на трпезаријата Холборн Мајкл Раебел во просторијата за пити. Фотограф на вино Ераразуриз на годината (луѓе) 2 -ри
Марина Спиронети (Италија): Време за медитација, во Винерија на Тенута Сан Леонардо во Трентино. Фотограф на вино Ераразуриз на годината (луѓе) 3- ри
Wон Вајанд (Велика Британија): Сонцето доцна попладне ги осветлува лозовите насади на Вале де Вокс, Азурниот брег. Фотограф на вино Ераразуриз на годината (места) 2 -ри
ЛМ Арчер (САД): Вила Каликантус, производител на биодинамичко вино во Бардолино, Венето. Фотограф на вино Ераразуриз на годината (места) 3- ри
Мет Вилсон (Чиле): Шалк и Берто ван дер Вестхузен, винарите на винаријата Алто имот во Штеленбош, Јужна Африка. Фотограф на вино Ераразуриз на годината (Производство) 2 -ри
Ендрју Бароу (Велика Британија): Вино и сирење мртво живот со стариот мајстор стил. Фотограф на вино Ераразуриз на годината (Производство) 3- ри