на првиот кат.
„Идејата на компанијата отсекогаш била да ја воскресне историјата на виното во Париз и така поврзувањето на нашето име со иконските обележја во парискиот се чинеше ефикасен начин да се влијае во краток временски период“.
Тие го одбраа кровниот бар на стоковната куќа BHV Marais за првиот винарски pop-up во 2018 година и го спонзорираа тенискиот турнир Ролан Гарос во 2019 година; две места што парижаните секогаш се среќни што ги гледаат.
За разлика од тоа, Ајфеловата кула речиси никогаш не ја посетуваат самите Парижани.
Ризик беше дека тоа може да ја смести Винери Паризиен на територија само со туристички, заедно со приврзоците на Ајфеловата кула, кои се продаваат по линии на продавачи од крајната страна на безбедносните порти.
Напротив, со други зборови, на она што би сакала сериозна млада компанија за вино.
Сортирање грозје
„Всушност, ризикот е една од причините што ова беше толку успешно“, вели Пелисие, технички директор на проектот и кој претходно работел со Шато Анџелус во Сен Емилион и Филип Мелка во долината Напа, меѓу другите.
„Ние го создадовме pop-up-от во соработка со Сосиет d’Exploitation de la tour Ајфел [СЕТЕ, 99% сопственост на градот Париз] и компанија за угостителски услуги Содексо“, вели Пелисие.
„Тие може да го видат потенцијалот за промовирање на вина направени во регионот, за поддршка на локалното земјоделство и гастрономија.
„И тие можеа да видат дека може да ги привлече локалното население назад во Ајфеловата кула, за да им даде автентична причина да го вратат овој простор што е закотвен во сопствената историја и култура“.
Главната винарија на компанијата се наоѓа во некогашните печатени работи во Монтреил, предградие на истокот на Париз.
Првите четири години, тимот се посвети на партнерства со 15 винари во Франција, продавајќи 100,000 шишиња на 15 етикети на независни трговци со вино и клучни ресторани низ Париз, вклучувајќи ги и оние на СЕТЕ.
Највисокиот Cuvée се нарекува Пресуда на Париз како клевета за дегустацијата на играта на Стивен Спириер во 1976 година.
Гроздобер 2019 година ќе биде првиот од сопственото лозје, во продажба во септември 2020 година, со трошоците за подесување кои се плаќаат делумно преку прекумерната кампања за изнаоѓање на толпи што собра 755.190 евра од 107 инвеститори. Тимот првично побара 500.000 евра.
„Ние не сме типична урбана винарија затоа што ова е исто така земјоделски проект“, вели Брустис.
„Во 2016 година, имавме можност да набавиме парче земја во село наречено Давон – 27 ха од поголема фарма што изминативе 15 години лежеше лопа, заради лошата почва со варовнички варовнички почви што не беа добри за житарките што се засадени на остатокот од фармата.
„Најпрво засадивме 16ха, а нашата инаугуративна жетва ја одбраа нашите инвеститори и пријатели, луѓе кои го следат проектот уште од почеток.
„И го следеа 25.000 луѓе кои го следеа преку Фејсбук Лајв“.
Досега насадите се концентрирани на шест сорти – Ченин Блан , Шардоне , Мерлот, Пино Ноар , Каберне Франк и Каберне Совињон , заедно со мал асортиман на ретки сорти на грозје што се гледаат во регионот во 19 век.
Околу 20% од целокупното производство се прави на Ајфеловата кула и ќе се продава под името Ла Чаи де ла Тур Ајфел, а остатокот е винилизиран во Монтреил.
Целта од сега е да се работи само со лозови насади во парискиот регион. Тука спаѓаат шесте недвижнини сместени во Иле де Франс, формирани во соработка со локалната земјоделска комора.
Сопствените лозови насади се одгледуваат целосно органски и првата берба се очекува во 2022 година. Одгледувачите на партнери мора да избегнуваат употреба на хемиски хербициди да бидат заверени на HVE3 – третата рунда на иницијативата за одржливост поддржана од владата за земјоделството во Франција.
„Нашиот распоред беше добар“, вели Брустис. „Поплавите лета значи дека лозовите насади на северот на Франција ненадејно се изводливи, а ние имаме корист од движењето на локалното население, одржувајќи го синџирот на снабдување што е можно пократок, снабдувајќи локално и ја поддржуваме локалната дејност“.
Ова е како тие првично започнаа во Ајфеловата кула. Брустис се појави во канцеларијата за билети во долниот дел со случајот со примероци на вино за да се најде на списокот со вино во ресторанот ulesил Верн.
Исто како што вработените беа зафатени со тоа што му ја покажуваа вратата, директорот на пијалоците се случи да оди покрај него, уживаше во примероците – и во приказната – и се согласи да ги земе како снабдувач.
Оттаму, партнерството порасна. Механиката за поставување работи беше предизвик, благо речено.
Целата опрема мораше да се вклопи во лифтот на Ајфеловата кула, и не е баш пространа.
„Стапчињата се буквално изградени до најблискиот сантиметар од димензиите на лифтот“, вели Пелисие. „И линијата за сортирање и винскиот печат требаше да се одвојат и да се соберат – бидејќи линијата за шишиња ќе биде подоцна во текот на годината“.
Локацијата на следното pop-up за винтиџ во 2020 година сè уште не е откриена.
„Сега, многу луѓе даваат предлози, но сè уште не сме донеле никакви одлуки“, велат обајцата, – и имам чувство што не е целосно вистинито.
„Ние се концентрираме на садење на нашите лозја на нашите партнери, и само да ја добиеме оваа фаза веднаш пред да решиме каде е следната“.
Сигурно си поставиле висок бар. Постојат многу други иконични места во Париз, но тие ќе ја завршат својата работа за да можат да го изедначат овој став.